
Glazura Królewska oferuje klientom wizualizację projektu łazienki.
Spółka jest dystrybutorem płytek ceramicznych i artykułów wyposażenia łazienek. W salonach sieci klienci mogą liczyć na kompleksową obsługę w urządzaniu pomieszczeń sanitarnych: od doradztwa, poprzez projektowanie, na wykonaniu kończąc. Dzięki czytnikowi i kodowi umieszczonemu na płytce, każdy może zobaczyć na ekranie, jak wybrany materiał będzie prezentował się w danym wnętrzu.
– Bardzo istotnym elementem w prowadzeniu własnego salonu jest proces ciągłego dbania o ekspozycję, gdyż to ona przyciąga uwagę klientów – mówi Renata Zaleszczyk, dyrektor rozwoju sieci sprzedaży Glazury Królewskiej. – Wobec ciągłego ograniczania liczby punktów wystawienniczych wyjątkowo dbamy o obecność w sklepach liczących się marek takich jak Maissen Ceramik czy Ceramika Opoczno.
Na tę chwilę sieć posiada trzy salony własne, jeden partnerski i 32 franczyzowe, a do końca roku chce otworzyć sześć kolejnych punktów. Lokalizacji poszukuje w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców. Koszt otwarcia salonu to ok. 150 tys. zł, z czego 15 tys. zł trzeba przeznaczyć na opłatę licencyjną i ok. 40 tys. zł na remont raz przystosowanie placówki.
Od potencjalnego franczyzobiorcy, oprócz odpowiednie-g kapitału, wymaga się lokalu własnego lub wynajętego na kres minimum 5 lat o powierzchni min. 200 m2. Glazura Królewska wspiera partnera w procesie adaptacji placówki: wykonuje projekt salonu, montuje całość ekspozycji oraz wyposaża w meble stanowiska obsługi klienta. Franczyzobiorca może także liczyć na pakiet szkoleń, wyłączność terytorialni i program sprzedażowo-magazynowy, który pozwala na pracę online z centralą.
0 Comments