Białko
29 maja 2019

Białko

Post by Redaktor

Białko – główny budulec naszych mięśni.

Wzrost zapotrzebowania proteinowego po treningu.

Białko stanowi budulcowy materiał każdej tkanki organizmu. Białko jest budulcem głównym mięśni. Po treningu dlatego wzrasta zapotrzebowanie proteinowe – aby regenerować prawidłowo oraz syntetyzować nowe mięśniowe włókna. Wbrew opinii powszechnej, białko nie jest tylko dla kulturystów. Od białka nie urosną nam mięśnie jak na drożdżach. Białko to wygodne uzupełnienie diety i stanowić może alternatywę szybką dla potreningowego posiłku, gdy nie mamy czasu gotować.

Kiedy powinniśmy zwiększyć podaż białka?

 

Podaż białka powinniśmy zwiększyć gdy mamy niską masę mięśniową, nadwagę, nadmiar tłuszczowej tkanki, niepełnowartościową dietę, źle zbilansowaną dietę lub też gdy prowadzimy wytrzymałościowe, intensywne oraz wydolnościowe treningi. Wzrasta u nas zapotrzebowanie na białko, kiedy chcemy efektywnie oraz szybko redukować tłuszczową tkankę jak i także zwiększyć samą siłę mięśni oraz jędrność ciała. Serwatka to wyizolowane białko z mleka. Charakteryzuje się ono dużą wydajnością produkcji jak i także dużą strawnością. W zasadzie to jest najlepsze spośród wszystkich białek. Nawet ma przewagę nad białkiem mięsnym. Wszystko dzięki bardzo duże zawartości leucyny. Możemy zjeść o wiele więcej innego białka, które zawiera o wiele miej leucyny i takiego efektu już nie osiągniemy, jak jest to możliwe w przypadku dwudziestu pięciu gram serwatkowego białka. Bardzo duży wybór białka mamy na stronie: https://olimpsport.com/pl/produkty-42/odzywki-i-suplementy-130/odzywki-bialkowe-49

 

Tags:

0 Comments

Leave a Comment